.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به بهانه برگزاری "یازدهمین یادواره شهدای اطلاعات و عملیات شمال کشور" در گرگان
اطلاعات و عملیات "دست راست و چشم فرماندهی"

شمال نیوز: به قلم جانباز محمّد دیلم کتولی - در آستانه برگزاری "یازدهمین یادواره شهدای اطلاعات و عملیات شمال کشور و همایش رزمندگان اطلاعات و عملیات لشکر ۲۵ کربلا استان های شمالی ،گیلان ،مازندران، گلستان "در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان به روان پاک "دست راست های "پاک و مهذّب فرماندهی و چشمان بصیری" که خواب و آسایش را برخود حرام کردند تا امنیّت پایدار به نسل های بعد انقلاب اسلامی منتقل شود، درود فرستاده و برای ایثارگران این عرصه آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

به گزارش گلستان ما؛ رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدّس گنجینه ای است که هرچه از آن استخراج شود بر غنای آن افزوده می شود.


مولا، رهبر و آقای ما "امام خامنه ای عزیز درتعبیری زیبا ازحماسه های رزمندگان اسلام به "گنج جنگ " یاد فرموده اند.


یقیناً دُردانه های این گنج تمام نشدنی "واحد اطلاعات و عملیات "جنگ است.


درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی شالوده این واحد را یکی ازشجاع ترین،مومن ترین و جوان ترین رزمندگان شکل داد.


آنجا که "برادر محسن رضایی " از دست راست خودش می گوید :


«چند ماهی از انقلاب نگذشته بود که‌ گروه فرقان شروع به ترور انقلابیون ازجمله شهید مطهری و دیگران کردند. جمعی از جوانان انقلابی را گرد هم جمع کرده و یک واحد اطلاعات درست کردیم.


روزی رهبر معظم انقلاب جوانی را پیش من فرستاد به نام غلامحسین افشردی با او مصاحبه کردم،نظرم را جلب کرد و کار با او را شروع کردیم. به او گفتم از فردا اسم تو حسن باقری است.


پیشرفت خوبی کرد. جنگ که شروع شد اورا به جبهه فرستادم. وقتی فرماندهی سپاه رابه عهده گرفتم دست راست مرادر جبهه به عهده داشت و به یکی از فرماندهان بزرگ ایران تبدیل شد."


و به همین سادگی و بی آلایشی خبرنگار جوان که برای کار رسانه ای تعلیم دیده بود در سایه درایت و تیز هوشی و تعهّد مثال زدنی اش به عنوان بنیان گذار "اطلاعات و عملیات نظامی سپاه"نائل شد .


بعدها در سیرتحوّل خود که بر گرفته از تلاش و تکاپوی فراوان و ایثار و جانفشانی خود و همرزمانش ، برای دفاع از انقلاب اسلامی بود،سازمان نظامی اطلاعات و عملیات سامان یافت .


فرماندهی جنگ، چشمانی تیزبین،با هوش و با تقوا و متعهّد دراختیار گرفت و توانست علاوه بر رصد، شناسایی و مراقبت ازتحرّکات دشمن، پایه ریزعملیّات های بزرگی چون بیت المقدس، فتح‌ المبین، بدر، خیبر و سلسله عملیّات های پیروز کربلا والفجر و ... باشد .


به مدد و لطف الهی،امدادهای غیبی خداوند متعال،ادعیه زاکیه حضرت بقیه الله (عج) و درایت امام راحل عظیم الشان (ره) دفاع مقدّس با همه فراز ونشیب های آن پایان یافت و متجاوز سرجایش نشانده شد .


پس از آن دوران پُر آشوب،آن چشمان تیز بین مجهّز تر و آموزش دیده تر و ممهّزتر و آبدیده تر،نه تنها هنوز باز است،بلکه با افزایش بصیرت انقلابی،کماکان در حال رصد دشمنان اسلام، انقلاب اسلامی و کشور عزیز ایران است .


امنیّت امروز ایران اسلامی،مرهون و مدیون شهدای گرانقدر بی نام و نشانی است که"رِجال صَدَقو ما عاهَدو الله عَلَیه"شدند وایثارگران عزیز این عرصه ‌که"وَمِنهُم مَن یَنتَظر"ند .


اگر"سردار رشید اسلام سرلشکر قاسم سلیمانی "اینک معادلات منطقه ای دشمنان اسلام را به هم می ریزد و مدافعین حَرَم،طومار تکفیری‌هارا در هم می پیچند. ثمره تلاش،رشادت و اقدام انقلابی "سربازان گمنام امام زمان(عج)"است که خَلَف صالح همان شهیدباقری،املاکی،طوسی، نصیرائی،غفاری و ایثارگران این عرصه اند .

 

در آستانه برگزاری "یازدهمین یادواره شهدای اطلاعات و عملیات شمال کشور و همایش رزمندگان اطلاعات و عملیات لشکر ۲۵ کربلا استان های شمالی ،گیلان ،مازندران، گلستان "در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان به روان پاک "دست راست های "پاک و مهذّب فرماندهی و چشمان بصیری" که خواب و آسایش را برخود حرام کردند تا امنیّت پایدار به نسل های بعد انقلاب اسلامی منتقل شود، درود فرستاده و برای ایثارگران این عرصه آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

"وَ مَن نَصرُالّا بالله العزیز الحکیم"

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.